. دختـری با دامـن ِ حریـر .

کاشْ می شُدْ همهِ یِ سُکوتْ-امْ را برایَتْ بنویسَمْ ... تا ببینیْ اینْ مثنوی ِ نانوشتهِ... چهِ قدرْ حرفْ...برای ِ گفتنْ دارد...

. دختـری با دامـن ِ حریـر .

کاشْ می شُدْ همهِ یِ سُکوتْ-امْ را برایَتْ بنویسَمْ ... تا ببینیْ اینْ مثنوی ِ نانوشتهِ... چهِ قدرْ حرفْ...برای ِ گفتنْ دارد...

... یه جایی همین نزدیکی ...

وقتی بچه بودم عاشق داستان "  خاله سوسکه و آقا موشه "  بودم  ! بعد که بزرگتر شدم ... و با کارتون ها و داستان های بیشتری آشنا شدم عاشق "  زیبای خفته "  شدم !!

یادمه که از داستان " کدو قلقله زن " خیلی میترسیدم  !!

اما حالا که فکر میکنم میبینم هیچ داستانی بهتر از"  آلیس در سرزمین عجایب "  نیس  !

زندگی آلیس خیلی قشنگه... دوست دارم یه روز مثل آلیس بیفتم توی یه چاه و برم یه دنیای دیگه  ... !

یه دنیای عجیب  !  یه چیزی که اصلا وجود نداره ...

و اونجا خبری از من و گذشته نباشه  ... !!

برم و برم و برم  !!  یه جایی که هیچکس نباشه... جایی که واسه خودم باشم !

جایی که هر عملی عکس العملی نداشته باشه !

جایی که بشه داد زد ، خوند ، رقصید ، خندید ، دید ، و... و به آدم نگن دیووونه !!

جاییکه بی خبر بارووون بیاد ... جاییکه بزرگترین هدیه تولد گفتن   دوستت دارم   باشه ...

یه جایی که بزرگترین گناه شکستن دل همدیگه باشه ... و سنگین ترین جریمه برای دوروغ باشه ...

جاییکه بهای گریه معلوم باشم ... جاییکه ارزش آدما به قلبشون باشه نه مقدار زیباییشون ...

دوست دارم بهم حبس ابد بخوره توی همچین دنیایی ...

یه دنیایی که هیچکس توش تنها نیس ...

جاییکه آرزو و دلتنگی معنا نداشته باشه ...

و بدترین سرگرمی انتظار کشیدن باشه !

یه جاییکه معنی عشق معلوووم باشه ...

جاییکه بدون هیچ انتظاری دوست داشته باشن ...

یه جایی که بشه خاطره های تلخ رو با کیک شکلاتی شیرینی خورد ...

جاییکه بشه نفس کشید ...

بشه بی هدف ساعتها راه رفت ...

بشه با برگهای درختها حرف زد ...

بشه از ستاره ها جواب شنید ...

بشه توی چشمهای ماه زل زد ...

بشه لبخند خورشید رو دید ...

بشه دریا رو بوسید ...

بشه آخر رنگین کمون رو دید ...

بشه زندگی کرد ...

لذت برد ...

جاییکه سخت ترین مسئله ی امتحان ریاضیش تقسیم کردن تنهایی باشه !

یه دنیایی اونور تر ...

یه جایی همین نزدیکی ... !

یه مکانی توی خیال ها و رویاهام ....

پ ن:

1- دلم تنگ شده ... ( بی مخاطب )

2- سلول هام هم دارن درک میکنن که تنهان !

3- طعم نبودت خیلی تلخ و گس شده .

4-  برای همه اونایی که ازم به هر نحوی دورن اما بهم نزدیکن  ---> teddy loves you  

۵- دوسش دارم ... :                     

 

نظرات 95 + ارسال نظر
سینا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://sina1.blogsky.com

میدونی چیه ، دوس دارم هر ساعت آپ کنی .
یه نوشته زیبا و شیرین بخونم .
ولذت ببرم .
کدو قلقلیه زن هم داستان شیرینیه هااااااا .

نمیشه!!!!
ولی من میترسیدم

هاله شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://holy-room.blogsky.com

قلمت خیلی شیرینه ! آدم دلش میخواد چندین بار نوشته هاتو بخونه تا احساس ِ آرامش بهش دست بده ..

و کاش یه همچین جایی واقعا بود !!

خوشحالم عزیزم...!
هست!!

مهشاد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.mahshad1374.blogfa.com

اره واقعا خوش به حال الیس که تو یه سرزمین به این زیبایی بود توی سرزمین عجایب کاشکی ماهم میرفتیم توی چنین سرزمینی شاید ما فقط بهشت رو داشته باشیم نه؟
ممنون که نگین جوون خبرم کردی خوش حال شدم بازم بهم سر بزن

واقعا!!!

نگین شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.negin-72.blogfa.com

گفتم عزیزم یکی باید بشکنه یه چیزی مثل از خود گذشتگی تو روابط دختر و پسر

نه ! باید رفت تا انتهای جاده

نگار شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ


آرزوی من هم بودن در همچین دنیاییه
ولی افسوس ...
مرسییییییییییی که خبرم کردی

خواهش میشه خانوووومی

محمد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://t

اپت خیلی قشنگ بود! واقعآ خوشماومد! بابت قلم شیوات بهت تبریک میگم!

مرسی

محمد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.toxic.persianblog.ir

اتفاقا همه حس هم به خودم دادم! به قول معروف خلوص نیت هم داشتم:(( نمیشه! واقعآ نمیشه! بیخیییی خوبی؟ راستی وبتو دوست دارم

میشه! نمیخوای

(ساناز) شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

داستان قشنگی بو نگین جونم
دنیای کودکی بهترین دوران و تکرار نشدنیه

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___آپم عزیزم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظرتم عزیز دلم بدو بیا_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@

کیانا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااای نگین خیلی دوست داشتنی و زیبا مینویسی عالی بود حرف نداشت
کاش همیشه پیشم بودی از این حرفا میزدی
وقتی شروع کردم به خوندن اپت نوشته بودی عاشق داستان خاله سوسکه و اقا موشه ای
اتفاقا دیروز یه جایی بودم این کتابو دیدم کلی ذوق کردم اخه منم خیلی دوسش داشتم این داستانو
جاییکه آرزو و دلتنگی معنا نداشته باشه ...
به نظرت همچین دنیایی هست !؟؟
زیبا بووود ......

تک درخت تنها شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام عزیزمممممم
خوبی؟
چه آرزوهای قشنگی منم از این آرزوها دلم میخواد
جاییکه ارزش آدما به قلبشون باشه نه مقدار زیباییشون ...
یعنی واقعا میشه جایی باشه که دلتنگی معنا نداشته باشه؟؟

شیرین شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.shirinfz.blogfa.com

ای کاش واقعاْ همچین سرزمینی وجود داشت
جایی که آدم هاش هم دیگه رو درک کنن و بهای عشق خیانت نباشه...جایی که هوس رو با عشق اشتباه نگیرن...جایی که انسانهای آدم نما نداشته باشه بلکه انسان های آدم داشته داشته باشه...
جایی که بتونی به آدم هاش اعتماد کنی و سرتو بگذاری رو شونه هاشونو از ته دل حرف دلتو فریاد بزنی...جایی که سکوت تنها مجازات عاشق نباشه...
نگین جونم مثل همیشه فوق العاده بود...اگه همچین جایی پیدا کردی به منم خبر بده...

دختر شب های برفی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

چه دنیای قشنگی... کاش واقعا وجود اشت...
اگه رفتی منم با خودت ببر

نغمه یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.temporize.blogfa.com

سلااام
خووبی؟
میدونم من رو نمیشناسی اما صبر کن معرفی کنم شاید یادت بیاد !
من همونیم که وبلاگ سیاوش خیرابی رو داشت . یکی از هوادارهاش بود . یادت اومد یا نه؟
اشکال نداره ! خواستم به وب جدیدم دعوتت کنم . تازه ساختمش .
امیدوارم با نظرات شما یه کم جون بگیره و بتونه رو پا وایسه .
شدیدا مشتاق اومدنت هستم .
مرسی

محمد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ق.ظ http://migam.blogsky.com

منم دوست داشتم جای نیلز بودم و با یه سری مرغابی به یه سفر رویایی می رفتم . بچگیام همیشه آرزوی من بود که جای نیلز باشم .

محمد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ق.ظ http://migam.blogsky.com

منم دوست داشتم جای نیلز بودم و با یه سری مرغابی به یه سفر می رفتم . بچگیام همیشه آرزوی من بود که جای نیلز باشم .

سامانتا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://f16.blogfa.com

یادمه قبلا وقتی آپ می کردی، میومدی و بهم خبر میدادی...
ولی خب اون قبلا بود، الان خیلی با قبلا فرق داره.

خواستم بگم من آپم. فقط همین

مهشاد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.mahshad1374.com

هر وقت اب کردم خبرت می کنم

موچه کوچولو یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

من از بچگیم فقط یه داستان رو دوست داشتم اونم دختر برفی بود
یه داستان چینی که یه دختر بچه کور میشه و برای درمان خودش یه سفری رو آغاز میکنه
هنوزم دوسش دارم، از قبل بیشتر

این پ.ن تو یکم مشکوک میزنه ها
خوبه نوشتی بدون مخاطب و الا فکره دیگه
منحرف میشد

موچه کوچولو یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

مسئله همون تصادف رو میگم

موچه کوچولو یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

میدونم تو تصادف نکردی
متاسفانه من تصادف کردم
با این پ.ن جناب

عشقولانه ننویس
حتی اگه بازم بگی، فکر منحرف میشه

نیلوفر یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

سوالات و جواب ها یک جا میان یک جا میرن
کاش زندگی شکل دیگری داشت کاش زندگی معنی بهتری داشت
کاش.................. و ای کاش..............

همراه با دوقلوها نگارو نگین یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://negar-negin.blogfa.com

سلام.
ممنونم که به وبلاگ دوقلوها اومدین.
از ابراز محبتتون نسبت به این موضوع قدر دانی م یکنم.
باور کنید برای خودمون هم رفتار و حرکات این دو قلوها خیلی جالب و عجیبه. دو قلوها عالم دیگه های دارن.
شما هم مطالب قشنگی داری
منتظر شما هستیم هنوز

محدثه عجالتا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

قشنگ بود ولی زیادی شعاری .
نمی دونم چرا هیچ فیلم یا کتاب خاصی از بچگی هام یادم نیست یا مثلا یک قهرمان
ولی کلا با داستان های ایرانی بیشتر حال می کردم
اونهایی که دوز خیال توشون پایین تر بود .
تنهایی تو عشق است

میدونم واقعیت بهتره! اما این نظر منه!!
اینا شعار نیس عزیزم. اینا حرف دلم هستش...اشکالی داره که مینوسمشون؟

باران یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://man-baranam.blogfa.com/

کارتون «عروس مرده » بهتره ....
بهتر از سرزمین عجایب ....
و بقیه ی کارتون ها ...

شاید !!!

مهشاد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.mahshad1374.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر یادت نره

اووووووووووومدم!!!

عشق ابدی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://delshkasteh.blogsky.com

سلام جیگر طلا
آپت خیلی قشنگ بود
کاش همچین دنیایی بود کاش...

عشق ابدی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://delshkasteh.blogsky.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

عشق ابدی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://delshkasteh.blogsky.com

I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸

Me tOo Dear

عشق ابدی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://delshkasteh.blogsky.com

_____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&

مرسی

pouria یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

cool

حسین یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://ialone.ir

همچین بد هم نیس به آدم بگن دیوونه. خوبیش اینه که خیالت راحت میشه از جنسشون نیستی.

عاشق دیووونگی ام

هیس دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://l-liss.blogsky.com

یاد روزای مدرسم افتادم
دلم گرفت
یاد قسمت کردن تخته

این نظر واسه مطلب پایییینه؟!؟؟

مهناز دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.mason.blogsky.com

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
سجده ای زد بر لب درگاه او
پر زلیلا شد دل پر آه او
گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای
جام لیلا را به دستم داده ای
وندراین بازی شکستم داده ای
نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیلاست آنم می زنی
خسته ام زین عشق، دل خونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو ... من نیستم
گفت: ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم
سال ها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم ونشناختی
عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم
کردمت آوارهء صحرا نشد
گفتم عاقل می شوی اما نشد
سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا برنیامد از لبت
روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سرمیزنی
در حریم خانه ام در میزنی
حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بیقرارت کرده بود
مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

باران دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://man-baranam.blogfa.com/

قبلا چندبار اومدم
کامنت نذاشتم ......

بیشتر میام
قول!

راستی اگه دقت کرده باشی در کارتون عروس مرده
دنیای مرده ها شاد تر از زنده ها بود...
این زنده ها هستند که خیلی وقته مردند ...
بی آنکه بدانند!!

به روزم ......
دعوتید .....

عشق ابدی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://delshkasteh.blogsky.com

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

نیلوفر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

وای گلم چرا دلت گرفته؟
به خدا توی این روز ها دل من هم گرفته از همه چیز حتی گاهی وقت ها گریه میکنم مامانم میاد میگه چی شده نیلوفر ؟ جوابی ندارم بدم
درکت می کنم

السا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.sunset123.blogfa.com

سلام عزیزدلم..
خوبی؟
زندگی من شده بود عین فیلمای چارلی چا÷لین
خیلی سخته بفهمی از همه ی بهارای زندگیت موندی عقب...
آپم گلم منتظرم

DrEaM GiRl دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
سلام
ســــــــلام به نگینی جونیه خودم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
خوشی؟؟؟؟؟؟؟
دلم واست تنگ شده بود

صه ها رو دوس دارم
آلیسم خیلی قشنگه و دوس داشتنی
مخصوصا اون قسمت مهمونیه غیر تولدش
میگم اگه راهی پیدا کردی که بشه رفت تو همچین جاهایی به منم بگو ...
منم دنبال همچین جاهایی هستم
البته اگه تو دنیای واقعی باشه بهترتره
خیال و رویام گاهی وقتا جواب نمیده

معرفتت و ای ول نازی

قربونت برم با این مدل نوشتنت
بوس بوس

خوده خودم دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

به به
سلام خااااانوم!!!!!
میگم نکنه باز هوش و نبوغ میخوای انقد پاچه خواری میکنی؟!!!!!

مهشاد دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.mahshad1374.blogfa.com

واقعا فیزیکش سخته؟ هرکسی به من یه چیزی گفته ولی خوب ریاضی و زبانش که خیلی اسونه دارم کلاس میرم ولی از فیزیکش خبری نداشتم

مهشاد دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.mahshad1374.blogfa.com

سلام نگین جوون یه سوال خیلی مهم داشتم چه طوری باید لوگو درست کنیم اگه بلدی میشه جواب بدی چون میخوام یکی درست کنم؟ میسی گلم

کیانا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
نه کی گفته ؟؟
من با تو قهر کنم دختر مگه دیوونه شدی ؟؟

باران دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://man-baranam.blogfa.com/

عروس مرده کاری از تیم برتون
توی همه ی فیلم های تیم احساس مشاهده میشه ....
پی نوشت هم قابلی ندارد ....
هر چند ممکنه بعضی ها خوششان نیاید .....
خواب طولانی رو هم موافقم

آهنگ وبلاگ قابل شما را ندارد ....

شما را لینک میکنم با کمال میل ......
در صورت تمایل مفتخرم مرا
با نام (باران نمی بارد....) لینک کنید .

با تشکر .......
تا سلامی دوباره ......
راستی ورژن خرس که مربوط به پ ن 4 است بسیار جالب !!!!!!

نگار دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://negar177.blogsky.com/

سلام نگین جون آپم
زود بیا منتظرتم

(ساناز) دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام عزیزم آره باید من و تو ر و باهم قاطی کنن اما عزیزم واسه چی باهاش حرف بزنم؟بین ما چیزی نیست همه چیز رفته به باد گلم

نگین دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.negin-72.blogfa.com

چرا میگی نیمه راه؟؟؟؟؟؟
ما تمام راه همین جاییم
امروز همش خواب بودم ساعت ۷ هم کلاس دارم واسه همون به وبم سر نزدم
گفتم اخر راه میگم خسته نباشی

موچه کوچولو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام
خوبی؟
خوش میگذره؟
چه خبر از تابستون؟
گرمه نه

سوال پرسیدی ها...!
نه عزیزم!! الان ما اینجا وسط یخچالهای قطبی داریم آیس پک میخوووریم

موچه کوچولو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

اِ
چه جالب
ما رو هم راه میدی؟
دارم میمیرم از گرما

نه!! فرزندم شما دیگه زن داری...با دختر همسایه برووو

موچه کوچولو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

تیکه میندازی ها
خوب نمیخوای ادرس بدی بگو نمیدم
بگو کدوم قطبی من برعکسش برم دعوامون نشه

تو برو قطب غرب!!

موچه کوچولو سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

میرم یخچال فریزر خودم ببینم کی میخواد اذیتم کنه

من!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد